Festa Major de Granollers


Segurament que molts de vosaltres heu sentit a parlar de la Festa Major de Granollers, coneguda també amb el nom de la Festa dels Blaus i dels Blancs. Una forma molt sana de sentir-se identificat amb una colla i treballar per que la festa major sigui això, una Festa Major i deixar de banda el pressupost aportat per l’Ajuntament.

Doncs bé, després de vint-i-set anys vivint fora de Granollers, però amb el cor i les arrels clavats en aquest municipi, he tingut la sort de poder-hi participar des del moll de l’ós.

Vaig tenir la sort de que un grup de la colla de Blaus creat especialment per a l’ocasió i anomenat Blaus Street Music Band altrament dit BSMB, em convidessin a tocar amb ells.
Amb la tarota, això si.

A vegades deu gralles, tres tarotes i quatre percussionistes, a vegades quatre gralles, dues tarotes i un percussionista, a vegades . . . . . . . . tant se val. Era festa i a la festa tot s’hi val.
A tot aquest estol de músics els acompanyava una fantàstica troupe d’animadores i animadors. Fantàstics.

Ganes d’animar la festa, ganes de passar-ho bé, ganes de fer participar al públic, ganes . . . . . .

He tingut la sort de retrobar-me amb antics alumnes, amb antics companys de feina. He tingut la sort de participar amb una forma de treballar diferent de la que estic acostumat. He tingut la sort de que m’han fet trobar-m’hi a gust.

Una festa major com mai.

I aquests han estat els músics que han creat aquests moments màgics: Coral, Eli, Etor, Alba, Julio, Joan P., Gemma, Xavi, Pere, Etor, Laura, Cristina, Bàrbara, Marina, Joan F., Bernat, Pelusa. (me’n deixo algun?)