Taller de gralla



Taller de gralla per a
Colles de gegants,
a càrrec
d’Enric Montsant


Aquest taller està pensat especialment per a tots els sonadors de gralla de colles geganteres.

La pressió que hi ha per complir amb l’objectiu principal  que és el d’acompanyar als nostres gegants, fa que sovint, ens oblidem d’aspectes molt necessaris per a la bona execució de la música.
Molts d’aquests problemes comuns, els treballarem en aquest taller.

Què puc fer per no cansar-me a l’hora de tocar, què puc fer perquè em sonin les notes agudes, com puc preparar i rebaixar la canya al meu gust, quins models de canya hi ha al mercat, com puc adonar-me de si estic baix o estic alt, quin treball puc fer amb els meus companys per afinar, què puc fer per poder respirar millor, . . .  


El taller tindrà una durada de tres hores i  s’impartirà el  
dissabte dia 14 de desembre, de 5 a 8 de la tarda a Granollers.

El preu és de 15’- € per persona

Les inscripcions s’han de fer abans del dia 6 de desembre
Places limitades.
En el moment de fer les inscripcions es donarà el material de partitures i exercicis que es treballaran en el taller, així com també es donarà la llista de material que cal portar.

Per inscripcions o per a qualsevol mena de consulta us podeu adreçar a:


Enric Montsant

emontsant@lagralla.info
Telèfon 610.077.981





Organitza: La Cultural
Col.labora: Associació Cultural de Granollers