Hola, què tal?

Benvolguts,

Doncs si, finalment m'he decidit a escriure i aquesta vegada utilitzant les lletres i les paraules, els punts i les comes. Res de notes i pentagrama.

Hi ha molta cosa a dir sobre la gralla, molts de vosaltres ja ho sabeu, oi?
I no fa falta tocar aquest instrument per opinar, només cal haver escoltat alguna vegada un toc de castells, un ball de gegants, participar en un cercavila,
un concert de gralla acompanyada d’altres instruments, . . . . . . . de fet, si ens fixem, estem envoltats d’aquest so. Ens persegueix.
Ep, això si, si participem de les activitats culturals del nostre país, encara que sigui per equivocació.

M’agradaria que en aquest espai també hi participéssiu tots els que us fa gràcia (o no) aquest instrument.

Espero també que mica en mica, vagi omplint aquest Blog de pensaments meus, d’experiències, anècdotes, . . .

Deu ser l’edat, però és que aquest any celebro els vint-i-cinc anys de sonador de gralla. Fa temps, oi?

I mira, em fa molta il·lusió poder anar dient la meva en aquest espai cibernàutic.

Apa