Dissabte (inoblidable) a Cardedeu



(La fotografia és d'en Vicenç. Gràcies)

Dissabte passat dia 28 de Març La Banda d’En Vinaixa varem actuar a Cardedeu dins el Festival de Música que per desè any consecutiu organitza l'Agrupació Coral Cardedeuenca.

Us haig de dir que per a mi ha estat una de les millors actuacions que he viscut.

Per motius de pluja es va haver de fer dins el Teatre Esbarjo. Un lloc que precisament, no és massa adient per poder-hi ballar ni danses col.lectives ni ball de parella.

Doncs trencant aquests esquemes, varem aconseguir que gairebé tot el públic estigués ballant tota l’estona al voltant de les butaques el que fos: un rogle, un pasdoble, una jota, un cercle circassià, . . . . . aprofitant els passadissos i els espais buits que quedaven entre fila i fila de butaques.

I al final de tot de tot, una sorpresa que em va arribar al cor i em va deixar sense paraules. Alumnes i ex-alumnes, amics, familiars i companys de La Banda em varen desitjar un feliç aniversari d’una forma molt emotiva.

Ni jo mateix em vaig adonar de tot plegat fins que amb aquest final em varen desitjar moltes felicitats pels meus vint-i-cinc anys de sonador de gralla.

Increïble i fantàstic. Emotiu i sorprès.

Moltes gràcies per aquell únic i irrepetible moment.