Mecenatge

 

Benvolguts,

 

Fa gairebé quaranta anys, que em dedico a escriure música de l’anomenada tradicional o d’arrel. Algunes peces les he escrit per encàrrec, però d’altres, la majoria, no i arranjaments, un munt.

Colles de grallers i d’altres formacions instrumentals de tots els àmbits de la cultura popular en fan ús i m’afalaga. N’estic molt content, em sento privilegiat.

Ara però, he volgut fer un pas endavant i he creat aquesta pàgina on explico la feina que faig. En una de les pestanyes explico la manera de fer-se subscriptor o altrament dit, mecenes del meu projecte per poder continuar treballant per la música d’arrel.

                              

https://creacionsmusicalsenricmontsant.blogspot.com/p/fes-te-subscriptor.html

 

Espero que ho trobis interessant i en puguis fer ús.