PERLES (2)


Segueixo amb les PERLES.

Situem-nos:

estem al mes de juliol. Una mare i dues nenes.

- voldríem aprendre a tocar la gralla. És que el mes que ve (agost) fem la trobada de gegants al poble i voldríem sortir per acompanyar als nostres gegants.

Sense comentaris i no és cap acudit.



Un altre.

- Em van demanar que toqués la gralla, vaig anar a la botiga i me’n vaig comprar una. No hi havia manera que em sonés. I vinga provar i vinga provar. Vaig pensar que era qüestió de temps, que ja ho aconseguiria. Però no hi havia manera. No aconseguia treure cap nota.

Al cap d’uns dies me’n torno a la botiga i els hi dic que no hi ha manera de fer-la sonar. I no sé que faig malament.

El botiguer que es mira la gralla i li pregunta:

- on és la canya?
- Canya? Quina canya?


El pobre es va passar un bon temps intentant treure so a una gralla amb tudell però sense canya.

En fi, seguiré.